Tuesday, September 9, 2014

TESTIMONI PENYUSUAN : PENGALAMAN MENYUSUKAN KEMBAR BERSAMA SHAKLEE

Ibu-ibu di luar sana, bagaimana dengan perjalanan penyusuan bayi anda? Nampak mudah, bukan? Tapi mudah atau sukar, kita yang tentukan sendiri. Untuk entri pada kali ini, kami akan kongsikan pengalaman penyusuan ibu si kembar yang comel bersama Shaklee sebagai motivasi kepada ibu-ibu kuat di luar sana :)

Saya ditakdirkan Allah mendapat anak kembar.. Masa tau tu rasa macam dah fully prepared nak jage twin ni. Buat research sane sini, tanye kawan yang ade experience semua.
Tp saya lupa, lain bayi lain caranya. Turn out to be, waktu dalam pantang tu anak-anak saya sangatlah kuat nangis. Sikit sikit nangis. Saya memang niat nak fully menyusu badan. So bila diorang nangis, after check bende lain (kembung ke tak, pampers basah ke tak), and takde problem, so saya susukan diorang. Bayangkan! Last last tu saya yang jadi penat sangat..dah takde energy dah kate orang. Yela, siang malam macam tu. Tido pun macam tak tido sangat..
Time tu suami saya dah suggest utk pakai susu formula sebab kesian tengok saya macam tu. Dah jadi macam patung bernyawa pun ada (hyperbola sket. Aha). Saya tak nak..nak jugak menyusu badan. Time tu baru la saya usha sane sini tengok macam mana cara nak banyakkan susu (takut diorang tak kenyang) and badan still bertenaga. And after doing some research, saya ambil keputusan untuk cuba Shaklee. Memang sebelum ni dah banyak kali dengar pasal Shaklee, tapi tak terfikir nak ambil.
Saya start dengan mengambil Set Penyusuan Lengkap Shaklee (vita C, vit B, Vitalea, Ostematrix, Alfalfa) dan kemudian tambahkan lagi dengan ESP. Perubahan yang ketara jugak dialami. Badan cergas walaupun fully bf, susu Alhamdulillah mencukupi utk si kembar - pekat dan mengenyangkan! Alhamdulillah, saya tau dan yakin yang saya dah buat keputusan yang tepat dengan memilih Shaklee..
Si kembar Shaklee

#shakleeeffect #s2uFamilies #s2united

Berminat untuk dapatkan hasil seperti ini? Cepat-cepat hubungi kami untuk maklumat lanjut ya!

Whatsapp / Call / SMS: 
Ayuaz ~ 0126879546 
Zaufee ~ 0177169026 

Email : ayuaz.ixora@gmail.com 

Your Shaklee Independent Distributor (SID 889093) 

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh @ mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

COMMENTS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...