Thursday, March 6, 2014

Nak Jadi Ahli Shaklee?

Semenjak dua menjak ni, ramai yang PM saya tnya pasal produk Shaklee. Ramai jugak yang tanya saya macam mana nak jadi ahli.. Ye la, siapa yang tak nak..

~ peluang berbisnes dengan modal kecil
~ beli produk dengan harga ahli
~ ganjaran tunai (cash bonus)
~ ganjaran kereta (car bonus)
~ percutian (convention)




Kan?

So kat sini saya share macam mana anda boleh jadi ahli.. Ade 2 cara sebenarnya..


Buat bayaran pendaftaran ahli Shaklee sebanyak RM75 

ATAU 

Anda boleh membeli mana-mana kombinasi produk Shaklee melebihi 200 mata iaitu lebih kurang RM680


Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya (SID 889093) sebagai sponsor. Dah daftar nanti, bolehlah hubungi kami untuk dapatkan bimbingan atau sebarang nasihat..khas untuk anda! :)


Jom-jom jadi part of keluarga besar kami! Makin meriah keluarga kami nanti! :D

Whatsapp / Call / SMS: 
Ayuaz ~ 0126879546 
Zaufee ~ 0177169026 
Email : ayuaz.ixora@gmail.com 

 Your Shaklee Independent Distributor (SID 889093)

No comments:

Post a Comment

COMMENTS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...