Saturday, March 29, 2014

Set Kurus Shaklee

BAGAIMANA KURUSKAN BADAN DENGAN SET KURUS SHAKLEE??

Set Kurus Shaklee sentiasa menjadi pilihan ramai kerana keberkesanannya membantu mereka menurunkan berat badan untuk kekal sihat. Disamping itu juga harga nya yang sangat berbaloi dan mampu dimiliki. Shaklee bukan seperti produk pelangsingan badan dipasaran sekarang yang menjanjikan penurunan secara drastik. Ianya produk semula jadi yang kaya dengan nutrisi dan paling penting ianya HALAL dan ada KELULUSAN KKM.

Saya yakin dengan Set Kurus Shaklee kerana ianya menggunakan 3 konsep dalam menjayakan hasrat kita untuk menjadi kurus. 3 konsep itu ialah 3B (Buang, Bakar, Bina).  Mari kita tengok apa yang dikatakan konsep 3B itu.



BUANG/DETOX – ALFALFA @ HERB LAX

Detox adalah proses pembersihan usus dan  sangat penting sebelum memulakan sebarang pengambilan makanan tamabahan untuk memastikan berlaku penyerapan yang lengkap oleh badan.

Detox adalah untuk menyingkirkan segala toksin dalam badan kerana sekiranya toksin tidak di buang badan akan sukar menyerap segala nutrient daripada makanan seharian dan makanan tambahan.

Saya tidak menggalakkan Herb-lax diambil oleh ibu-ibu yang menyusu kerana bimbang akan memberi kesan cirit birit kepada anak.

BAKAR – LECITHIN & OMEGA

Proses pemecahan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega Guard atau kedua-duanya sekali.  Lecithin dinamakan pengemulsi semulajadi kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak. 

Sama juga dengn omega, tetapi omega mengandungi leptin dimana dapat mengawal selera makan. Kunci kejayaan mereka yang dapat mngurangkan berat badan adalah dapat mengawal nafsu makan. Jika omega hendak dibandingkan dengan Lecithin, ternyata Omega mempunyai kuasa membakar lebih pantas daripada Lecithin. 

Pengambilan omega secara konsisten juga boleh mengempis perut bagi mereka yang mengalami masalah perut buncit.


BINA – ESP / CINCH SHAKE MIX

Protein sangat diperlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak.

Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada Cinch Shake Mix atau jika anda ibu yang menyusukan anak  gantikan dengan ESP.

Kenapa perlu mengambil protein? Kerana apabila lemak diuraikan daripada badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruangan yang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ramai yang telah berjaya menurunkan berat badan dengan mengamalkan Set Kurus Shaklee. Dengan mengamalkan Set Kurus Shaklee anda dapat menurunkan berat badan secara selamat dan sihat. 

Apa yang penting di sini adalah DISIPLIN yang kuat sepanjang mengambil Set Kurus Shaklee  Dan jangan terlalu mengharap dapat turun berat berkilo-kilo dalam masa 1 minggu kerana set kurus shaklee tidak mengandungi bahan yang mempercepatkan penurunan berat badan seperti produk lain dan Set Kurus Shaklee bukan UBAT KURUS.

Ada banyak produk yang dapat menurunkan berat badan berkilo-kilo dalam masa 1 minggu sahaja. Anda tahu kenapa boleh turun dengan cepat?? Ada yang mengambil ubat kurus sehingga mengalami komplikasi yang teruk sehingga membawa maut.. Jangan sebab hendak kurus dengan cepat anda sanggup menggadai nyawa.. Sabar dan disiplin sangat penting dalam program menurunkan berat badan.


Tips untuk cepat kurus

Ada 8 cara mudah yang berkesan yang boleh anda jadikan sebagai ikutan dalam menjayakan hasrat anda untuk menjadi langsing. Di antaranya :

- minum air masak 2-3 L sehari. bagi yang berbadan besar, 3-4 liter sebab segala toksik dalam badan harus dibuang tanpa belas kasihan. konsepnya detox. Baca sini kenapa kita perlu minum banyak air sekiranya hendak kurus.
- JANGAN sesekali skip minum air masak. air masak bukan air manis.
- JANGAN skip makan. paling tak pun, sila makan biskut, roti, dan lain-lain.
- Penting DISPLIN! 

Macam menarik kan? Nak cuba juga? Boleh hubungi kami:

Whatsapp / Call / SMS: 
Ayuaz ~ 0126879546 
Zaufee ~ 0177169026 
Email : ayuaz.ixora@gmail.com 

 Your Shaklee Independent Distributor (SID 889093) 




 *Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos,merawat,menyembuh @ mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

COMMENTS

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...